Achtergrondafbeelding

Janssen de Jong

Innovatief bouwen

Janssen de Jong

Janssen de Jong is een innovatief bouwbedrijf in totaaloplossingen en bouwen bedrijfspanden, scholen, huizen, zorginstellingen en complete woonwijken.

Voor Janssen de Jong hebben we een crossmediale aanpak opgezet die ingezet kan worden voor elk nieuwbouwproject. De kanalen Funda, Nieuwbouw Nederland, Facebook en Google vormen de ideale online marketingmix om een vastgoedproject in de markt te zetten met veel positieve reuring.

Verleende diensten

Voor Janssen de Jong is er een breed scala aan diensten verleend. In de basis is er gestreefd naar een gemixt pallet om bouwprojecten zichbaar te maken op de locaties waar haar potentiële klant zich bevind. Denk aan expertises als Google en Facebook, maar natuurlijk ook op Funda. Een sterke mix, dat is de basis voor het succes.

De start van de case

Bekendmaking project

Voor de lancering van het project hebben wij het project groots aangekondigd. Met deze aankondiging wilden wij een opening realiseren die veel aandacht genereerde. Deze aankondiging hebben wij ondersteund met behulp van Funda adverteren, een display remarketing campagne en Facebook adverteren. Alle bezoekers die interesse hebben getoond in het project en daardoor ermee in aanraking zijn gekomen, werden nogmaals benaderd met de opening van dit project door de banners op Facebook en de Display advertenties van Google.

 

Samen bouwen aan een succesvol project
De verkoop gaat beginnen

Lancering van het traject

Nadat het nieuwbouwproject van de grond was, hebben wij tekstadvertenties ingezet met behulp van Google Google Ads. Deze tekstadvertenties waren functioneel voor gerichte zoekvragen met betrekking tot het project. Tevens is ervoor gekozen om een lokale targeting in te stellen voor de Google Ads campagne. Na de lancering van het project zijn er nieuwe banners ingezet voor de remarketing campagne die zijn opgesteld o.b.v. de structuur van de customer journey.

 

Een succesvol traject wordt gebouwd

Doeltreffende aanpak

Voor Janssen de Jong hebben wij de strategie in facetten uitgedacht en gerealiseerd. Met behulp van deze werkwijze hebben wij een grote groep bereikt door een effectieve aanpak te hanteren. Tevens hebben wij verschillende kanalen gebundeld tot een strategie, wat een versterkend effect had op de prestaties van de advertenties.

Spar met onze specialisten
Een sterke marketingmix

Samengesteld voor jouw bedrijf

Heb jij een uitdagende case waar een mix van verschillende kanalen uitkomst kan bieden? Kom in contact, onze specialisten denken graag met jou mee!

Foto medewerker
Niek Olijslager Founder
Foto medewerker
Foto medewerker
Elmer Noorman SEA-Specialist
Foto medewerker