Lucky Orange

Lucky Orange is een tool die inzicht geeft in gebruikersgedrag. Met deze tool kan in real-time meegekeken worden met gebruikers op je website. Daarnaast biedt het ook nog eens live ondersteuning voor individuele gebruikers middels een live chat. Lucky Orange richt zich op bedrijven die online verkopen en helpt hen om de klantenreis en gebruikerservaring te verbeteren. Ze bieden verschillende tools aan zoals sessie recordings, dynamische heatmaps, live chat, conversie funnels, surverys.
lucky orange
lucky orange inzetten
Rens Damhuis - Foto Markant Internet

Vrijblijvende conversie analyse?

  • Binnen één werkdag contact met één van onze specialisten;
  • Rapport afgesteld op jouw situatie en ambitie;
  • Krijg te weten hoe je jouw conversiepercentage kunt verhogen.
Conversie analyse aanvragen!

Maak gebruik van session recordings

Met session recordings kan onder andere bekeken worden hoe gebruikers navigeren door een website, waar ze op klikken en hoe ze formulieren invullen. Opnames kunnen worden teruggekeken maar Lucky Orange biedt ook de optie om live mee te kijken met website gebruikers. Dit bied inzicht in de gebruikerservaring van een website. Bedrijven kunnen bijvoorbeeld zien waar knelpunten zich bevinden. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij het invullen van formulieren of het vinden van bepaalde informatie op de website. Op basis van deze bevindingen kunnen verbeteringen doorgevoerd worden die het conversiepercentage op een website doen verhogen.

session recordings

Live chat functie in Lucky Orange

Met live chats onderscheidt Lucky Orange zich van andere CRO tools. Andere populaire tools zoals Hotjar bieden deze functie niet. Met live chats wordt real-time communicatie mogelijk tussen gebruikers en bedrijf. De gebruiker kan met de live chat snel en gemakkelijk vragen stellen die vervolgens worden beantwoord door het bedrijf vanuit Lucky Orange.

De live chat functie biedt bedrijven de mogelijkheid om proactieve ondersteuning aan te bieden aan gebruikers. Hierdoor krijgen gebruikers snel antwoord op hun vragen en kunnen problemen snel getackeld worden. Ook deze functie draagt bij aan het verhogen van de conversie op een website.

Dynamische heatmaps gebruiken

Dynamische heatmaps zijn kaarten die de interactie van gebruikers op je website weergeven door middel van kleuren. Heatmaps gebruiken kleuren om aan te geven welke delen van je pagina het meest worden gebruikt of waar gebruikers het meest op klikken. Hoe donkerder de kleur, hoe meer interactie er is geweest met dat element. Ook kan ingezien worden waar gebruikers scrollen en hoe ze door de website navigeren. Met deze tool kunnen gerichte verbeteringen aangebracht worden om de gebruiksvriendelijkheid van je website en het conversiepercentage te verhogen.

lucky orange heatmap
lucky orange voordelen
Rens Damhuis - Foto Markant Internet

Weten waarom Lucky Orange interessant is voor jouw website?

Neem contact op met onze specialisten en kom te weten welke inzichten Lucky Orange jouw website kan geven!

Neem contact op!
conversie funnel

Conversie funnel voor een visueel beeld

Met behulp van een conversie funnel kan er een visueel beeld gerealiseerd worden van de stappen die een gebruiker doorloopt op een website. De conversie funnel functie van Lucky Orange maakt inzichtelijk bij welke stap gebruikers afhaken. Deze informatie kan gebruikt worden om knelpunten in de gebruikerservaring op te sporen en gerichte verbeteringen aan te brengen binnen de funnel. Is er een bepaalde stap waar veel bezoekers de website verlaten? Analyseer dan de betreffende pagina’s met de overige tools van Lucky Orange om mogelijke knelpunten in kaart te brengen.

Surveys in Lucky Orange

Surveys kunnen worden ingezet om feedback te verzamelen van gebruikers. Met de survey-functie van Lucky Orange kunnen snel en eenvoudig vragenlijsten opgesteld en verzonden worden naar geselecteerde gebruikers op de website. Dit geeft de mogelijkheid om gericht feedback te verzamelen over specifieke aspecten van de gebruikerservaring. Denk hierbij aan producten, diensten, navigatie, formulieren of het algemene gebruiksgemak van je website. De input die wordt verkregen uit de surveys kan vervolgens ingezet worden om knelpunten te verhelpen en zo het conversiepercentage te verhogen.

surveys lucky orange
lucky orange vs hotjar

Lucky Orange vs Hotjar

Wat is nu het verschil tussen de bekende tool Hotjar en Lucky Orange? Hotjar is ontworpen om inzicht te geven in het gedrag van gebruikers en bedrijven. Hotjar maakt de klantreis en gebruikservaringen inzichtelijk om deze te kunnen verbeteren. Lucky Orange biedt ook inzichten in gedrag, maar is meer gericht op real-time interventie en live ondersteuning. Bovendien is Lucky Orange een stuk goedkoper dan haar concurrenten. Voor 28 dollar per maand heb je al toegang tot 40.000 pageviews per maand. Voor kleine tot middelmatige bedrijven is dit een erg interessante prijs.

Lucky Orange inzetten
Rens Damhuis - Foto Markant Internet

Vrijblijvende conversie analyse?

  • Binnen één werkdag contact met één van onze specialisten;
  • Rapport afgesteld op jouw situatie en ambitie;
  • Krijg te weten hoe je jouw conversiepercentage kunt verhogen.
Conversie analyse aanvragen!